Od lat Velo współpracuje z organizatorami imprez rowerowych oraz prowadzi promocje z wykorzystaniem eBonów. Każdego sezonu obsługujemy tysiące zamówień z wykorzystaniem bonów towarowych.
W tym sezonie zdecydowaliśmy się przenieść usługę Realizuj swój bon z platformy dobresklepyrowerowe.pl na dedykowany serwis odbierzebon.pl
Mamy nadzieję, że nowa forma realizacji bonów, będzie dla naszych klientów wygodniejsza niż dotychczasowe rozwiązanie.
Regulując należność wynikającą z zamówienia złożonego w ramach usługi Realizuj bon w naszym serwisie możesz skorzystać z wielu dostępnych kanałów płatniczych.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.
Płatności odroczone & Raty on-line
Za pośrednictwem operatora Przelewy24 umożliwiamy Państwu skorzystanie z PayPo jako metody płatności za Państwa zamówienie. Przy spłacie transakcji w ciągu 30 dni od zawarcia umowy, nie ponosi się żadnych kosztów. Po tym okresie jest możliwość rozłożenia płatności na raty. Więcej o tej metodzie płatności oraz szczegółowe warunki dostępne są na stronie Paypo.pl/regulamin
Aby skorzystać z PayPo, wybierz ikonkę w sekcji Płatności odroczone w ostatnim kroku realizacji zamówienia.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY DLA USŁUGI "REALIZUJ SWÓJ BON" dostępny jest w regulaminie usługi, który znajdziesz tutaj.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres VELO sp. z o.o. ul. Pszczyńska 305, 44-100 Gliwice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Jednocześnie informujemy, że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy zgodnie z wybraną przez Państwa opcją przesyłki oraz że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
UWAGA!
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
Jeżeli chciałbyś odstąpić od umowy lub zwrócić produkt, który otrzymałeś w ramach realizacji bonu to prosimy, abyś zalogował się do swojego Panelu klienta. Po zalogowaniu, w części Reklamacje i zwroty znajdziesz przekierowanie do specjalnego formularza zwrotu, który pokieruje Cię przez cały proces.
Najczęściej powtarzające się pytania kierowane do nas zebraliśmy i umieściliśmy w dziale Pytania i odpowiedzi. Jeżeli chcesz zaoszczędzić sobie czasu, to przed napisaniem do nas sprawdź czy nie znajduje się tam rozwiązanie Twojego problemu.
Kierujemy się jasnymi zasadami. Opracowana przez nas Polityka reklamacji w przejrzysty sposób wyjaśnia zasady składania i rozpatrywania reklamacji. Znajdziesz ją na tej stronie internetowej oraz przy każdym produkcie.
Zamówienia realizowane w ramach usługi "Realizuj swój bon" obsługiwane są z magazynu centralnego Velo za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Koszt dostawy z magazynu centralnego to 17 zł.
W ramach specjalnej oferty dostawa za 0zł z magazynu centralnego dotyczy zamówień gdzie dopłata do zamówienia wynosi 35zł ponad łączną wartość bonów użytych w zamówieniu.
W przypadku konieczności Rotacji (czyli dostawy z magazynu zewnętrznego do magazynu centralnego), dodatkowy koszt dostawy wynosi 17zł.